سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در طول چند سال گذشته ۲۳ طرح فنی و اجرایی در حوزه راه راه و شهرسازی استان کرمانشاه فعال است.
کد خبر: ۴۳۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 29 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،مسعود شریفی  اظهار داشت: در حوزه فنی و اجرایی در بیشتر شهرها از جمله کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، کنگاور، سنقر و کلیایی، پاوه، قصرشیرین، سرپل‌ذهاب، گیلانغرب و هرسین بیش از 23 طرح فعال وجود دارد.

شریفی افزود: ساخت بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه، بیمارستان 126 تختخوابی اسلام‌آباد غرب، 88 تختخوابی پاوه، کتابخانه، مدرسه، پارک ملی، مرکز انتقال خون و محوطه‌سازی یادمان شهدای بازی‌دراز از جمله این طرح‌ها است.

وی با اشاره به طرحهای فعال مربوط به شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل استان عنوان کرد: این طرح‌ها در چهار محور میاندوآب به کرمانشاه، حمیل به کرمانشاه، کنارگذر غرب کرمانشاه و کمربندی بیستون به طول 130 کیلومتر در حال اجرا است.

شریفی با بیان اینکه 40 کیلومتر از 130 کیلومتر طرح فعال استان تکمیل شده و مابقی دارای 30 درصد پیشرفت فیزیکی هستند گفت: طرح راه‌آهن ملایر به کرمانشاه به طول 100 کیلومتر دارای 69 درصد پیشرفت فیزیکی و قطعه کرمانشاه به خسروی با 330 کیلومتر دارای 18 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با اشاره به اینکه بهسازی و احداث بزرگرراه و راه اصلی در قالب ارتقای 6 محور استان در حال اجرا است بیان کرد: این طرحها شامل بزرگراه اسلام‌آباد غرب-قصرشیرین، اسلام‌آباد غرب-پلدختر، سه راه هرسین-نورآباد، بیستون به سنقر و کلیایی و راه‌های اصلی قزانچی، روانسر، پاوه، جوانرود، ثلاث‌باباجانی، شیخ صله و تعدادی مسیر دیگر است.

سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه طول این طرح‌ها در مجموع 570 کیلومتر است افزود: 211 کیلومتر از این میزان تکمیل شده و 167 کیلومتر نیز در قالب 27 قرارداد با پیشرفت فیزیکی 34 درصد در حال اجرا است.

شریفی با اشاره به اینکه در سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه 57 کیلومتر بزرگراه در استان به بهره‌برداری رسید عنوان کرد: در ابتدای دولت یازدهم با احتساب بزرگراهها 282 کیلومتر راه در استان وجود داشت و بعد از آن 132 کیلومتر بزرگراه و 42 کیلومتر راه اصلی ساخت، تکمیل و به طول بزرگراه‌ها و محورهای شریانی استان افزوده می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار